28 July 2010

Howick Fusion Cafe

I been to Fusion cafe at Howick in this morning for replaced my greeting cards. I asked put and display my some cards in the Fusion cafe to cafe owner at the beginning of this month and they readily consented. Thanks!

I had Cappuccino and Tiramisu today, oh that was so so yummy! and I had cheescake last time, oh that was so so yummy too! When you go to Howick, you should try those sweet.
Also coffee is very nice and I think teste is different from normal cafe, and I asked owner that they said "Coffee beans from europe" oh that's why the taste like a coffee to be nostalgic.

Fusion cafe
12 Moore Street,
Howick, Auckland
09-535-7060

I replaced some cards below:










And more and more and more... total new 16 cards.

今日は、HowickにあるFusion Cafeに行ってきました。月始めに一度お伺いしてオーナーの方に私が作ったカードを展示販売させて下さいませんか?とお伺いした所、オーナーのお二人は快く承諾して下さいました。ありがとうございます!
そして今日は、そのカード達の入れ替えの為に行ってきました。

カフェで、カプチーノとテラミスを食べましたが、これがまた本当に美味しくて美味しくて参りました(笑)前回の時は、チーズケーキだったのですが、これもまた本当に美味しくて美味しくて、日本のチーズケーキかと思いました。
もしも、Howickに行く事がありましたら、是非スイーツを食べて見て下さい!美味しすぎです!
それと、コーヒーの味が普通のカフェと違うなーと思い、オーナーに伺ってみましたら
コーヒー豆はヨーロッパ産だそうです。NZでローストしているそうなのですが、味がとても懐かしく
イタリア滞在時に飲んだヨーロッパのコーヒーを彷彿させました。

上記の写真が、今月のカード達の一部です。
全部で16種類のカードを置いてきましたので、是非カフェに行かれた際には、御覧下さいね♪

+++お知らせ+++
8月1日(日)にCleven のCraft Marketデビューです!
お近くに来られた際には、是非お立ち寄り下さいね!
2 Clevedon-Papakura Road
Clevedon
9am-2pm


*Have a great crafty day.*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails